حواسمان به کرونا باشد 

پس از چند ماهی که دیگر خبری از کرونا نبود تمام آمارها صفر شده بود و زندگی هم به روال عادی برگشته بود روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار جدیدی اعلام کرد که نشان می‌دهد کرونا باز به شهر برگشته است

حواسمان به کرونا باشد 



پس از چند ماهی که دیگر خبری از کرونا نبود تمام آمارها صفر شده بود و زندگی هم به روال عادی برگشته بود روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار جدیدی اعلام کرد که نشان می‌دهد کرونا باز به شهر برگشته است.بر اساس اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی از روز ۲۴ تا ۲۵ تیرماه تعداد ۱۲۷ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد سه بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده و در این بازه زمانی ۲ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.ویروس کرونا در دو سالی که در اصفهان شیوع پیدا کرد آسیب‌های زیادی را وارد کرد. بسیاری از مشاغل دچار بحران‌های جبران‌ناپذیر شدند و تغییراتی را در روال زندگی بسیاری از شهروندان ایجاد کرد.

در کنار این آسیب‌ها پاندمی کرونا جان بسیاری از شهروندان اصفهانی را هم گرفت به‌طوری‌که از ابتدای شیوع آن تابه‌حال یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۳۶۲ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این میان ۱۹ هزار و ۲۶۰ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند.
این روزها که اصفهان در گرم‌ترین روزهای خودش به سر می‌برد و شدت گرما در کنار آلودگی هوا به حدی است که زمینه شیوع هر ویروسی را مهیا می‌کند؛ شاید این ویروس منحوس دوباره بخواهد جولان بدهد. در روزهای اخیر هم شاهد افزایش مراجعه نزدیکان خودمان به مراکز درمانی و بهداشتی بودیم. پس باید نکاتی همچون زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی را در تابستان مانند دوره کرونا رعایت کنیم تا بیش از این آمارها روند صعودی پیدا نکند و باعث بازگشت به دوران سخت کرونا نشود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار